سوته دلان (arash)
سوته دلان (arash)


دنیا برای من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:,

|
 


سلام ارش هستم............................ پاییزمن به اندازه ی انگشتان هر دو دست پنجره های شهر را بسته فرض کن و حالا اگر می توانی از یک تا بی نهایت بخند! این همه پنجره ی بسته به چه درد می خورد؟ این همه خیابان شلوغ؟! این همه آدم های رنگی! پاییزمن، فصل بدهکاری گل هاست درخت های خشکیده در اندامشان، بهار ملتمسی دارند با من بخند اگر چه غمگینم! این روز ها هر روز دلتنگی هایم را برایت پست می کنم و هر روز چوب خطی روی چوب خط دیگری می گذارم می گویند همه چیز عوض شده است امیدوارم تو، خانه ات را عوض نکرده باشی. ............................................ ............................................ اگر تنهای تنها شوم باز هم خدا هست ......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.... ......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.... روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع سرمن وقت وداع گوشه دیوار گریست ......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.... ......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.... زیبا نیستم اما زیبایی رو دوست دارم عاشق نیستم ولی عشق رو دوست دارم تنها نیستم ولی تنهایی رو دوست دارم ......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•.... تقدیم به آنکه هیچوقت احساس مرا نفهمید... حال میخواهم زندگیم را با رنگ سیاه بنویسم با خط دل بنگارم و با کلام عشق آغاز کنم که شاید این بار در این جاده ی تاریک سیاه بتوانم تنها با نور عشق زندگی کنم.... ......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*

نازترین عکسهای ایرانی

 

عشق اخر
شعر نو

 

ارش
asal
maryam.mehrabon
بهنام
farhad

 

اسفند 1393
تير 1393
خرداد 1393
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

دنیا برای من
دگرگونی.....
او رفت........
من........
احساس من.........
عشق من........
Delam...
دلتنگتم..........
دلتنگی..........
دیار عاشقان
تنهایی.........
عشق چیست........
قوی..........
دوستت دارم هایی...........
دله من........
تو کجایی..............
عشق تو........
برای............
تنها بودن سخت است.........
زندگی با تو.........
خدا حافظ...............
زندانی..........
زندگی......
نفرین.........
خوش امدی............
من وتو........
برای تو.........
این شهر..........
غروب اخر شعرم......
عکست..........
با قلم.........
نوروزتان پیروز......
وقتی یه ادم میگه.........
زندگی شوق .............
arezoo..........
بغض.....
من از نوشتن لبریزم............
درد............
خدایا.........
خسته از............
دوستت دارم
حقیقت است...........
غیر دل..........
حسرت...........
هرکجا پرسه زدم خبری از عشق نبود........
دیوار میسازم...........
چه راحت...........
حقیقت............
ای دلم................
ای کاش میشد.........

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سوت دلان و آدرس arash631.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عینک آفتابی ریبن اصل
فروشگاه ساعت مچی
ساعت مچی زنانه
خرید عینک افتابی
لحظه های عاشقی
فیلتر شکن
سیستم افزایش امار
چت
بهترین بازی آنلاین و قالب جدید
دررابط ی بیماری ms
ASASASASASASASASASASASASASA
چت رم
دوستان
سوت دلان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

شکلک
یاس..........
دل بارانی...........
ایا شب یلدا ی امسال جهان به پایان میرسد
در رابطه ی بیماری ms
مرد تنها......**********
شرمتان باد.........
کارو........karoo
خدایا........غرور
نگاه پروانه
دوس داشتن
دلتنگی
ترانه.......
ٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ
........عسل.........
عشق اخر
گندم
arezoo
mahya noori
ٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 56274
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->